MTN Water Based Fluo 400 ml 4 neonové barvy
Související produkty
Detailní popis produktu
Spreje řady Water Based španělského výrobce MTN jsou výjimečné svými vlastnostmi, neboť mají dobré krycí vlastnosti, skvělou funkčnost a díky vodní bázi jsou téměř bez zápachu. Díky fluorescentnímu pigmentu jsou tyto barvy aktivní pod UV světlem, tedy svítí.
Spreje obsahují asi 1% ředidla, díky čemuž velice rychle schnou a mimo interiér je možné je použít i ve venkovních podmínkách. Spreje mají nízký tlak a nabízí 4 matné, neonové odstíny. Díky nízkému tlaku a kompaktnějšímu balení jsou spreje vhodné pro práci s dětmi, ovšem při dodržení všech bezpečnostních opatření. Na spreje lze nasadit jakoukoliv trysku pro docílení požadované tloušťky stopy. Lze použít na plast, dřevo, kov, papír, beton, kůže a většinu dalších materiálů. Pro zajištění dlouhodobého svěžího vzhledu a pro zvýšení odolnosti doporučujeme barvu zalakovat bezbarvým lakem.
Podívejte se do galerie na fotky a videa, kde uvidíte nejen další detaily a testy, ale i tipy na využití a ukázky prací s tímto produktem.
Pro správný postup při práci využijte tohoto návodu.
Pokud hledáte inspiraci, pak koukněte na naše tipy.
Před použítím čtěte bezpečnostní upozornění.
Upozorňujeme, že zobrazené barevné odstíny se mohou od skutečné barvy ve spreji mírně lišit v důsledku kalibrace Vašeho monitoru.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Graffiti & Fine art |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
? 1. Značka spreje: | MTN |
? 2. Objem spreje: | 400 ml |
? 3. Vlastnosti spreje: | Matný, Nízký tlak, Fluo/UV aktivní |
? 4. Chemické složení spreje: | Akryl+vodní báze |
Váha: | 0,5 kg |
1
2
3
4
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Vůdčí postavení na trhu s barvami ve spreji si společnost MTN buduje již od roku 1994. Právě tato společnost vytvořila kult s názvem „Montana“. Výroba začala a dodnes pokračuje v Katalánsku, nedaleko Barcelony. Na rozdíl od do té doby většiny vyráběných barev ve spreji byl v případě Montany záměr dodat na trh sprej, který by svými vlastnostmi splňoval požadavky tehdy se hojně rozvíjející kultury – graffiti. Byly to první spreje s mezinárodní distribucí, které měly svůj jasný cíl – podpora street art a graffiti komunity. Bohužel došlo v průběhu let k tomu, že společnost neregistrovala obchodní značku „Montana“, a proto muselo dojit k přejmenování na „MTN“, neboť název „Montana“ registroval jeden z jejich distributorů v Německu. Ten značku používá dodnes, ačkoliv to není historický originál. MTN je dnes světovou špičkou mezi výrobci barev ve spreji a své produkty distribuuje napříč všemi kontinenty. Mimo barvy ve spreji MTN dnes vyrábí také technické spreje a dokáže tak uspokojit potřeby zákazníka při jeho lakýrnické práci od A do Z.