Patiperro - The diary of a Sudaka
Detailní popis produktu
V knize Patiperro - The diary of a Sudaku vypráví writer Ale Vlok z Chile své zkušenosti z života nelegálního přistěhovalce, který přijíždí do Barcelony, a odtud začíná hledat nový život a vytváří si vlastní cestu ve světě malování vlaků a cestování
Kniha zahrnuje unikátní příběhy s celou řadou writerů, jako jsou Vino, Moses, Afiler, Edward Nightingale, Whel, Roy, Toe, Week, Rioga, Osman, Cyrus, Runis, Hell, Mister, Mser, Cola, Stur, Mr. Hapy, Deks, Cent, Dans, Vents 137, Semor atd. Kniha se skládá z 11 kapitol a obsahuje zprávy z 29 měst a 4 kontinentů (Amerika, Asie, Evropa, Afrika). Ačkoliv umělecká fotografie hraje v knize zásadní roli, kapitoly obsahují i další prvky, které zvyšují vhled do Alelových emocí, jako jsou umělecké koláže, předměty zvláštního významu a samozřejmě i fotografie graffiti.
I když je to životopisná kniha, která popisuje zkušenosti tvůrce graffiti z jiného úhlu pohledu, nabízí také portréty světově uznávaných writerů graffiti. Tato kniha může být zajímavá, díky svému obsahu, pro fotografy, designéry, umělce nebo dokonce jen pro zvědavou mysl.
392 stran, Formát: 23,4 x 31,9 cm, Text: anglický.
Kniha má dokumentární charakter a v žádném případě nemá působit jako návod, či jinak nabádat k páchání trestné činnosti.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Knihyknihy o graffiti |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
? Média: | knihy |
Váha: | 2 kg |
1
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Vůdčí postavení na trhu s barvami ve spreji si společnost MTN buduje již od roku 1994. Právě tato společnost vytvořila kult s názvem „Montana“. Výroba začala a dodnes pokračuje v Katalánsku, nedaleko Barcelony. Na rozdíl od do té doby většiny vyráběných barev ve spreji byl v případě Montany záměr dodat na trh sprej, který by svými vlastnostmi splňoval požadavky tehdy se hojně rozvíjející kultury – graffiti. Byly to první spreje s mezinárodní distribucí, které měly svůj jasný cíl – podpora street art a graffiti komunity. Bohužel došlo v průběhu let k tomu, že společnost neregistrovala obchodní značku „Montana“, a proto muselo dojit k přejmenování na „MTN“, neboť název „Montana“ registroval jeden z jejich distributorů v Německu. Ten značku používá dodnes, ačkoliv to není historický originál. MTN je dnes světovou špičkou mezi výrobci barev ve spreji a své produkty distribuuje napříč všemi kontinenty. Mimo barvy ve spreji MTN dnes vyrábí také technické spreje a dokáže tak uspokojit potřeby zákazníka při jeho lakýrnické práci od A do Z.